سونی اریکسون Idou




سونی اریکسن Idou : نه تنها اولین گوشی با دوربین GSM 12 مگاپیکسلی می باشد بلکه اولین گوشی می باشد که رابط کاربری آن از نوع رابط کاربری متن باز سیمبیان است که هنوز هم در حال تکامل می باشد. صفحه لمسی این گوشی3.5 اینچ با وضوح 360 در 640 پیکسل می باشد. GPS و Wi-Fi و سایز بسیار فشرده این گوشی تنها بخشی از نکات جالب در مورد آن می باشند. قابل ذکر است که این گوشی هنوز کامل نشده و حتی اسم خاصی نیز برای آن انتخاب نشده است و Idou تنها کد آن می باشد. طراحی نهایی آن هنوز کامل نشده است و تنها اینقدر می دانیم که به نظر مخلوطی از LG Viewty و سونی اریکسون C 905 می باشد.

جالب است بدانید که Idou از کارت حافظه ی Micro SD استفاده می کند ( قابل روئیت در کنار آن ) و این نشان دهنده این امر است که تولیدکننده آن تنها سونی اریکسون نمی باشد. درست مثل XPERIA X1 در سال گذشته.
برای سونی اریکسون حداقل نیم سال طول میکشید تا بتواند آن را وارد بازار نماید. Idou قطعاً نمی تواند قبل از نوامبر یا اکتبر وارد بازار شود. سونی اریکسون نیز اعلام داشته که احتمالاً Idou در نیمه دوم سال 2009 وارد بازار خواهد شد. جالب اینجاست که این قول را در مورد XPERIA X1 نیز دادند ولی بعد از 8 ماه آن هم به سختی توانستد آن را وارد بازار نمایند. پس هیجانزده نشوید!
قطعا بزودی مطالب و تصاویر بیشتری از این گوشی بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت پس همراه ما باشید . (برای راحتی می توانید مشترک فید جی اس ام شوک شوید ) .



0 نظر:

ارسال یک نظر