نوکیا گوشی 5630 سری موسیقی را معرفی کرد




نوکیا به تازگی گوشی جدیدی از سری موسیقی ( Xpres Music ) خود را معرفی کرده، بر اساس گفته های شرکت نوکیا گوشی 5630 گوشی باریک با قابلیت های چند رسانه ای فراوان است که از جمله ی این قابلیت ها می توان به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم و بازی با پلتفرم ( n-gage ) اشاره کرد .
این گوشی تازه از راه رسیده از سیستم عامل سیمبیان سری 60 ورژن 3 ,FP2 استفاده می کند و قابلیت نمایش 20 عدد از موارد دفترچه تلفن گوشی را در نواری بر روی صفحه دارد همینطور دارای نواری برای استفاده به عنوان میانبر بذنامه ها نیز هست . از قابلیت های جالب دیگر این گوشی می توان به قابلیت ( Say and Play ) بگو و پخش کن این گوشی اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید با بردن نام موسیقی بلافاصله از گوش دادن به آن لذت ببرید.
5630 از پردازنده ی قدرتمند ARM11 با 600 MHz استفاده حواهد کرد، صفحه نمایش این گوشی 2.2” TFT QVGA می باشد که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و همراه با این گوشی در جعبه ی آن کارت حافطه ی microSDHC با ظرفیت 4 گیگابایت عرضه می شود، البته این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 16 گیگابایت را نیز دارد.
این گوشی دارای جک 3.5 میلیمتری است که بوسیله ی آن هر هدفونی را می توانید به آن متصل کنید، دوربین5630 3.2 مگاپیکسلی با فلاش LED دوبل است و قابلیت ضبط فیلم 640x480 در 15 فریم بر ثانیه را دارد.
5630 از طراحی ظاهری خوبی برخوردار است مخصوصا در قسمت پشت گوشی طراحی عضلانی تر و زیباتری نسبت به نوکیا 5320 دیده می شود .
این گوشی قابلیت استفاده در شبکه های نسل سوم را داراست و قیمت حدودی آن 199 یورو بدون مالیات می باشد .

0 نظر:

ارسال یک نظر